Daily Archives: May 31, 2017


Daftar Shaklee Hulu Klang
Bila bulan posa bermula, mesti ramai dok kalut nak sakit perut dan gastrik merata rata. Kekadang tu asid refluks sebab perut selalu ada makanan, tapi tetibe terkejut sebab bulan posa tokleh nak makan makan. Mula lah pedih perut tak henti henti, time tu jugak lah rasa nak beremosi berhari hari. […]

3 Tips Elak Gastrik Di Bulan Puasa


Handsock Muslimah Trendy
Fesyen berubah rubah mengikut trend terkini. Dan sekarang ni memang semua orang tak asing lagi dengan Handsock Muslimah Terkini. Dulu dulu Cik Lisa ingat orang pakai Handsock Muslimah Terkini semata mata untuk menjaga aurat bagi wanita Islam kan? Ye lah, takut terselak lengan baju then nampak pulak aurat kita kat […]

Handsock Muslimah Terkini – Malabis Muslimah