Daily Archives: August 27, 2017


Restoran Pegaga Review 2
Ehem, ehem! Cik Lisa nak kongsi satu spot atau lokasi makanan tengahari yang syiok kat awak hari ni. Sebab tadi Cik Lisa pi makan satu famili – ada Mama, adik lelaki dan adik pompuan sekali. Kami pi makan agak lewat lah jugak, dalam 3 petang gittew! So, biasanya macam susah […]

Lauk Kampung Sempoi Di Restoran Pegaga


Durian McFlurry Review 4
Homaigoddd Sedapnya Durian McFlurry Ni!   Sapa dah pernah rasa Durian McFlurry dari McDonald’s ni, sila angkat tangan tinggi tinggi! Dan sapa yang dah rasa, jom kita seppp sikit sesama sebab Cik Lisa pun dah cuba juga. Secara jujurnya, Cik Lisa rasa Cik Lisa sukaaa!     I mean, bila […]

Homaigoddd Sedapnya Durian McFlurry Ni!