Anti Penuaan


Skincare Youth Shaklee Yang Terbaru 1
Skincare Youth Shaklee Yang Terbaru? Ish, lama kan Cik Lisa tak pot pet kat sini? Tapi hari ni Cik Lisa bersemangat nak cerita tentang Skincare Youth Shaklee Yang Terbaru. Alahhh… yang keluar baru baru ni tu. Ada yang dah tahu pasal ni ke? Atau ada jugak yang nak amik tahu tapi tak tahu […]

Skincare Youth Shaklee Yang Terbaru


Shaklee Wangsa Maju 2
Kita selalu dengar orang dok kata Vitamin C ni bagus untuk kulit kita. Selain tu, orang kata Vitamin C ni sumber anti oksidan yang bagus sekaligus ia bantu tingkatkan imun sistem dan halang radikal bebas berkumpul penuh dalam badan katanya. Bila dah gittew, obviously lah boleh nak kata Vitamin C […]

Vitamin C Sumber Terbaik Untuk Lambatkan Proses Penuaan